Komunikacija u poslovnom okruženju podrazumeva korišćenje različitih tehnika i poštovanje pravila i standarda profesionalnog ponašanja. Obuka je usmerena na unapređenje veština i tehnika efektivne komunikacije koje vode ka sigurnijem i efikasnijem komuniciranju u poslovnom okruženju. Obuka se realizuje kroz interaktivna predavanja i diskusiju, uz analizu primera dobre i loše prakse, rešavanje konkretnih zadataka u grupama i igru uloga koje se polaznicima zadaju.
09:30 – 11:00 – Blok 1: Efektivna komunikacija – proces i stilovi
11:00 – 11:20 – Kafe pauza
11:20 – 13:00 – Blok 2: Asertivna komunikacija i tehnike uspešne verbalne komunikacije
13:00 – 13:30 – Ručak
13:30 – 14:40 – Blok 3: Tehnike neverbalne komunikacije i profesionalni imidž
14:40 – 14:50 – Pauza
14:50 – 16:00 – Blok 4: Radionica: kako da prepoznamo tipove ličnosti i prilagodimo stil komunikacije?
U kojoj meri nam je komunikacija značajna za poslovni uspeh?
Da li dobro razumemo proces komunikacije u poslovnom okruženju?
Kako da prepoznamo prepreke uspešnoj komunikaciji?
Kako da prevaziđemo prepreke, šta je do nas?
U kojoj meri smo svesni svoje uloge u procesu komunikacije?
Kako da prepoznamo stilove komunikacije sagovornika i kako da reagujemo?
Kako da preuzmemo odgovornost za uspešnu komunikaciju?
Šta sve čini asertivnu komunikaciju?
Koja su pravila asertivne komunikacije?
Koja su naša prava u komunikaciji?
Kako da efektno prenesemo poruku?
Kako da održimo fokus u komunikaciji?
Kako da damo povratnu informaciju (feedback)?
Kako da “produbimo” komunikaciju postavljanjem pitanja?
Kako da odgovorimo na “nezgodna” pitanja?
Šta kada emocije nadvladaju razum?
Kako da se suočimo sa negativnim emocijama sagovornika?
Kako da razumemo govor tela?
Kako da kontrolišemo neverbalnu komunikaciju?
Da li je važan profesionalni imidž u novom dobu?
Da li poznajemo osnovne norme poslovne etikecije?
Kako da pripremimo nastup koji ubeđuje?
Simulacija situacija i analiza efikasnosti primenjenih pristupa.
dr Slavica Cicvarić Kostić
Slavica Cicvarić Kostić je redovni profesor na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću. Rukovodilac je Centra za marketing na Fakultetu. Gostujući profesor je na Univerzitetu u Bolonji, Univerzitetu u Rijeci i Institutu za komunikacijske studije u Skoplju, a kao predavač je i gostovala na nekoliko univerziteta i poslovnih škola u Evropi. Autor je monografija iz oblasti brendiranja i komunikacija, a kao autor ili koautor objavila je preko 100 radova u časopisima, knjigama i na kongresima. Slavica je trener sertifikovan od strane Chartered Management Institute iz Velike Britanije, nivo 5/7, a poseduje i DIMAQ (digital marketing qualification) sertifikat od 2019. godine, koji izdaje Interactive Advertising Bureau.
Slavica radi preko 20 godina kao konsultant u oblasti marketinga i komunikacija za međunarodne kompanije i organizacije i institucije javne uprave. Kao predavač i rukovodilac, učestvovala je na brojnim seminarima, treninzima i drugim edukativnim programima u oblasti marketinga, korporativnih komunikacija, brendiranja, digitalnih komunikacija za domaće i međunarodne organizacije iz korporativnog i javnog sektora.
Bila je Direktor za razvoj poslovanja u međunarodnoj konsultantskoj kompaniji za komunikacije Hauska&Partner International Communications. Radila je i na poziciji menadžera za odnose s javnošću u investicionoj kompaniji MPC Properties, čiji je strateški partner bila kompanija Merrill Lynch. Bila je član Upravnog odbora Društva Srbije za odnose s javnošću (2015-2019). Član je Srpskog udruženja za marketing SeMA, Evropske asocijacije za obrazovanje i istraživanje odnosa s javnošću (European Public Relations Education and Research Association – EUPRERA) i Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA).
dr Jelena Anđelković Labrović
Jelena Anđelković Labrović je docent na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, na Katedri za menadžment ljudskih resursa. Nastavnik je na predmetima Menadžment ljudskih resursa, Trening i razvoj, Dizajniranje treniga i e-Obrazovanje. Posebno polje njenog interesovanja odnosi se na obuku i razvoj zaposlenih u tradicionalnom i elektronskom okruženju. Stručnjak je u oblasti dizajniranja treninga (sprovodjenje analize potreba za treningom, dizajniranje ciljeva, sadržaja i metoda treninga, dizajniranje evaluacije treninga). Rukovodilac je studijskog programa Međunarodno poslovanje i menadžment. Kao autor ili koautor objavila je preko 50 radova u časopisima, knjigama, i zbornicima sa konferencija. Poseduje sertifikat u oblasti poslovnog koučinga od strane Academy of Executive Coaching (AoEC), priznat i od strane International Coaching Federation (ICF) i European Mentoring and Coaching Council (EMCC) – Practitioner Diploma in Executive Coaching (2021).
Jelena je učestvovala u realizaciji više projekata u oblasti razvoja ljudskih resursa. U poslednjem periodu posvetila se istraživanju u oblasti razvoja kompetencija zaposlenih, sa posebnim ostvrtom na digitalne kompetencije. Kao konsultant učestvovala u realizaciji više projekata (USAID, RCC, FCA Serbia, Telekom Srbija…). Učestvovala je na mnogim seminarima i treninzima u oblasti upravljanja ljudskim resusima i ravoja zaposlenih. Dizajnirala je i realizovla obuke za razvoj menadžerskih veština, posebno veština komunikacije i prezentacije. Učestvovala je u kreiranju kurikuluma studijskih programa domaćih i međunarodnih studija. Mentorisala je i pratila razvoj velikog broja studenata.
Sertifikat o pohađanju seminara/treninga.
Zajednički ručak- topli i hladni bife.
Osveženje tokom trajanja seminara (sokovi, kafa, čaj..).
Besplatno parkiranje.
Prenosivi poklon vaučer.
Materijal u štampanom obliku.
Profesionalno i prijatno okruženje za rad u hotelu.
Cena po učesniku: 12.800 RSD bez PDV.